czwartek, 27 stycznia 2011

Jasełka

Stowarzyszenie ,,Dla Nas Szansa" w Krzanowicach zorganizowało spotkanie noworoczne dla członków a także sympatyków , które odbyło się dnia 20.01.2011r. o godz. 17:00 w Domu Kultury w Bojanowie.

Przybyło około 100 osób, co bardzo ucieszyło zarząd. Przedstawiono sprawozdanie z działalności za 2010r.

Jednogłośnie został wybrany Zarząd w składzie: Dorota Podolska – prezes, Magdalena Mielczarek – wiceprezes, Weronika Rycka – sekretarz, Krystyna Mandrysz – skarbnik, Barbara Adamczyk – członek Zarządu oraz Komisja Rewizyjna: Krystyna Bugla – przewodnicząca, Irena Musioł i Małgorzata Krzemien – członkowie.

W części artystycznej wystąpił Kabaret z Wojnowic ,,Gryfne dziołchy i karlusy, a jak trzeba i świrusy" , który przedstawił Jasełka. Dziękujemy im za piękny i wzruszający występ . Wieczór umiliła także Siostra Jolanta, która śpiewała kolędy wraz a Markiem Pieczarkiem. Spotkanie odbyło się w bardzo miłej atmosferze, była też potańcówka.

Poczęstunek był możliwy dzięki sponsorom, którym serdecznie dziękujemy za okazane serce.

Sponsorami imprezy byli Państwo Slotosch, właściciele mini marketu „Iza”, Leonard Kretek oraz  państwo Anna i Józef Kusy z Krzanowic.

Dowodem na to, że impreza należała do bardzo udanych jest fakt, że tego wieczoru do stowarzyszenia zapisało się 17 osób. Tak więc liczba członków wynosi 66 osób.

Ponadto wpisy na stronie internetowej  parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Wojnowicach świadczą o potrzebie istnienia Stowarzyszenia:


,,Byłam wczoraj z moim chorym dzieckiem w Bojanowie na tym spotkaniu. Chciałam wszystkim bardzo podziękować. Mój syn nie umiał zasnąć. Spytałam co ci jest powiedział mi że jeszcze w życiu nie był taki szczęśliwy jak na tym spotkaniu. Ja też nie pamiętam kiedy tak się wzruszyłam jak wczoraj przy tych cudnych jasełkach. Jeszcze teraz mam łzy w oczach.”
(Matka Dodany: pią 21 sty 2011 09:13:00 CET)